• وبلاگ : موج دهم
  • يادداشت : آقاي موسوي رأيم را پس خواهم گرفت .
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام اميد وارم موفق باشيد
    بسيار متاسفم براي شما که با اين اطلاعات کم اين پيام هارو ميديد بيسيار متاسفم
    نديديد که احمدي نزاد چطوري جواب دادن نديديد که مير حسين با چه طرزي به احمدي نزاد توهين کردن و همش از کلمه چيز استفاده ميکرد
    يه سوال مفهوم چيزارو بهم ميگيد چي بود؟
    فکر کنم شما فيلمو نديديد
    بريد ببينيد
    اينم ادرس اين که فيلمو ببينيد براتون پيدا کردم
    http://video.google.com/videosearch?hl=en&q=%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B8%D8%B1%D9%87+%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C+%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF+%D9%88+%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%DB%8C&um=1&ie=UTF-8&ei=w3onSpKjLtWrjAeU6pHVAw&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title#

    به اميد پيروزي حق(احمدي نزاد)بر باطل
    پاسخ

    براتون متاسفم كه با تعصب و چشماني بسته راهي رو ميريد كه به فرموده امروز رهبر انقلاب خارج از ضوابط شرعي و دينيه . فيلم رو از تلوزيون ديدم و مير حسين در اين فيلم نمونه تموم و كمال ادب و متانت و وقار يك مسلمان بود . و احمدي نژاد شما حتي قوانين مناظره رو هم كه اولش تيتر شده بود رعايت نكرد . همه عقل و فهم شما همينقدره كه از همه اون متانت و وقار و اخلاق چيزي رو نبينيد و فقط به تكيه كلام ايشون گير بديد . . كاش مي دانستيد كه عاشق شهادت بودن چه معنايي دارد . نمي دانم چند سال داريد اما اون روزهايي كه من توفيق همرزمي با شهدا رو داشتم هيچ كدومشون اخلاقي مثل شما رو نداشتن . قصه اي سعي مي كنيد شعار خودنش رو بديد من و امثال من نوشتيم . همونهايي كه امروز به طرفداري از باطل متهم هستيم و البته به اين اتهام افتخار مي كنيم .
    پاينده باشي

    قال رسول الله صلي الله عليه و آله :

    فوق کل ذي بر بر حتي يقتل في سبيل الله فاذا قتل في سبيل الله فليس فوقه بر.

    رسول خدا(ص) مي فرمايد :

    بالاتر از هر کار خيري، خير و نيکي ديگري است تا آنکه فردي در راه خدا کشته شود، و بالاتر از کشته شدن در راه خدا خير و نيکي نيست.

    وسائل الشيعه، ج11، ص10، حديث 21

    ************************************

    با مطلب نداي رهبري به روزم منتظر قدومتان هستم

    ************************************

    الهي شهيد شي
    پاسخ

    الهي خودتم شهيد بشي ولي آخه ايني كه نوشتي چه ربطي به نوشته من داشت آخه مؤمن . مگه من تابلو تبليغاتي تو ام كه ازم سوء استفاده مي كني. اما چون براي شهداست مخلصتم هستم و حتي حاضرم تابلو تبليغاتيت هم بشم .