• وبلاگ : موج دهم
  • يادداشت : آقاي فدايي ، دين را فدا نكنيد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام مجدد

    ماها از عملي كه خودمون انجام داديم بازخواست مي شويم به علاوه كساني كه تربيتشون به عهده ماست و كساني كه از ما حرفشنوي دارند

    سؤال‌هايي است كه نه واجب است نه مستحب! نه نياز فرد، نه نياز جامعه! هرچه كه عمرتان را صرف كنيد...سوزاندن عمر، تلف كردن عمر و اسراف عمر از گناهان بزرگي است. در مسجدها بايد برنامه‌ها كم، شيرين، خلاصه، لازم ندارد حرف روي حرف بزنم. حديث داريم پيغمبر ما هفته‌اي يكبار حرف مي‌زد. 4 روز حرف نزن، اما آن يك روز كه حرف مي زني، 5 دقيقه حرف حسابي بزن...حجه السلام قرائتي

    پاسخ

    دوست خوبم سلام از اين كه بارها و بارها كليك رنجه كرديد و به وبلاگ من تشريف آورديد خوشحالم . حق بدهيد كه وقتي يك رقابت سالم توسط يكي يا هر دو رقيب به جاي ارائه سلايق مختلف و بحث بدون تهمت و بد بيني و سوء ظن به منازعه و جنگ حق و باطل تبديل مي شود و يك طرف خود را حق مطلق و ديگري را باطل مطلق مي پندارد . ديگر فضاي فضايي نيست كه من و شما خواهان آن هستيم . در چنين مرادري چاره اي نيست مگر اين كه در برابر تهمت ها و تحقير ها و تخريب ها سخن بگويي و آرام ننشيني .

    امام خميني:"هي نگوييد انقلاب براي ما چه كرده؟بگوييد ما براي انقلاب چه كرده ايم. ...
    اصولا دعوت به اسلام دعوت به وحدت است

    * همه مي‌دانيم "وحدت ملت " چه اثرهاي معجزه آسايي داشته است و دارد. و در مقابل،"تفرقه و تنازع " چه نكبت‌هايي به سر مسلمين در طول تاريخشان آورده است.

    تفرقه از شيطان است و وحدت كلمه و اتحاد از رحمان است.
    * عزيزان من !از اختلاف كه الهام ابليس است اجتناب نماييد.
    * اگر شما با من و من با شما مقابله كنيم، غير از اينكه ديگران سوء استفاده كنند، چيزي به دست نمي‌آيد.
    * آنكه صدمه بيشتر به ما مي‌زند همين اختلافات داخلي است

    * ما اگر اختلاف سليقه داريم، اختلاف بينش داريم، بايد بنشينيم و با هم در يك محيط آرام صحبت كنيم و مسائل خودمان را به ميان بگذاريم و حل كنيم.
    * اختلاف سليقه‌ها را در يك محيط خوب ، برادرانه حل كنيد. امام خميني (ره)

    http://www.omidevatan.com/Site/MAGHALAT/mga86031301.htm

    پاسخ

    قربون دهنت ، قربون حرفاي امام . حرف ماهم همينه ولي بعضي هواداراي آقاي دكتر اصلا به اين كه مخالفينشون آدم و مسلمونن هم اعتقاد ندارن چه برسه به اين كه بيان و به فرمايشات امام عمل كنن . نديديد حتي بر خلاف دستور رهبري سازمان حج را به آقاي مشائي واگذار كردند .

    سلام

    شما که الان غيبت نکردي

    پاسخ

    سلام . چه غيبتي ؟ از چه كسي غيبت كردم ؟