جنبش بزرگ وبلاگی حامیان مهندس میرحسین موسوی جنبش بزرگ وبلاگی حامیان مهندس میرحسین موسوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبایی، برترین خصلت و دانش، برترین زیور و عطاست . [امام علی علیه السلام]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

نامه ای به مهندس موسوی

کاندیدای محبوب من ، جناب مهندس میر حسین موسوی سلام

از آن روزهایی که حرفش پیچید که آقای خاتمی می­گوید : یا من یا میر حسین  ، یکی از ما دو نفر می­آید . آرزو می­کردم که آن یک نفر تو باشی . چرا که اگر تو نمی­آمدی قطعا به آقای خاتمی رأی نمی­دادم . نه این که از ایشان بدم بیاید ، نه ! اما نمی­توانستم خودم را با همه افکار و اندیشه­های او هم جهت بدانم .

تو را میشناختم . از زمانی که نوجوانی بودم و تو را بارها و بارها با لباس خاکی در کنار خودم و همسنگرانم دیده بودم . می­دانستم که تو محبوب امام بودی . می­دانستم که روزی که از نخست وزیری رفتی به جز خانه ساده و پیکان قراضه ات چیزی نداشتی . می­دانستم که تو هنوز همانی که بودی . هنوز برای تو ارزشهای اسلام و انقلاب و دستورهای امام  و آرمان و خون شهیدان بیش از همه چیز ارزش دارد . می­دانستم که هنوز هم حاضر نیستی عزّت و غیرت و شرافت این انقلاب و مردم ایران و ایرانی را با هیچ چیزی معامله کنی . می­دانستم که امروز عاقل­تر از همان روزهایی که بودی ، وارد صحنه می­شوی . می­دانستم که حلقه­ی ادبی که امام با پاسخ به استعفایت در گوشت کرد هرگز از گوش به در نیاورده­ای و به آن ادب و تربیتی که مربی مشفقت در حق تو کرد افتخار می­کنی.می­دانستم که رهبر معظم انقلاب هوشمندانه تو را به عضویت برترین گروه مشاورانش برگزیده است و در مجمع تشخیص مصلحت قرارت داده است چرا که او هم به عقل، خیر خواهی و کاردانی و ایمان تو اعتماد دارد .

امروز که آمدی از صمیم دل خوشحالم .

اما بگذار به یک چیز دیگر اعتراف کنم . علی رقم همه خوبیهایت برایم بُت نیستی ، تو را تقدیس نمی­کنم و از خطا و اشتباه مبرا نمی­دانم . من تو را تقدیس نمی­کنم بلکه آرمانهایم را که برگرفته از اندیشه های ناب امام است تقدیس می­کنم . تو برایم موضوعیت نداری . به تو رأی نمی­دهم چون تو ، تو هستی . به تو رأی می­دهم و برایت تبلیغ می­کنم چون باور دارم که از دیگران بیشتر به آرمانهای من نزدیکی و برای تحقق آنها تلاش می­کنی . اصلا به تو برای آرمانهایم رأی می­دهم . برای ارزشهای پاک دوران دفاع مقدس ، برای تحقق اندیشه­های امام در تمامی ابعاد ، برای تحقق و دفاع از آزادی­های مصرّح در قانون اساسی که محصول اندیشه ده­ها مجتّهد مسلّم و صد­ها کارشناس دانشمند بود . قانونی که با رأی ملّت و تنفیذ مقام معظم ولایت فقیه بدل به قانونی مشروع و میثاق ملّی شد .

به تو رأی می­دهم برای این که عزِت ملّتم و نظامم را در گرو برنامه های کوتاه مدت و خلق الساعة و مدیریت هیئتی کشور نمی­بینم . به تو رأی می­دهم چون رهبرم در کردستان فرمود به کسی رأی بدهم که درد مملکت و درد ملت را بداند . به تو رأی می­دهم  چون معتقدم ما با این همه سرمایه­های خدا داده نباید 25% بار تورم را تحمل کنیم .

 من سهام نمی­خواهم ، یارانه نقدی نمی­خواهم ، وامهای کذایی نمی­خواهم ، من نمی خواهم نفت را سر سفره­ام ببینم ( اگر چه امروز هم ندیده­ام ) من دوچرخه نمی­خواهم ، دوچرخه سازی می­خواهم و دوچرخه­ساز  . من حاضرم کوتاه مدتم را فدای بلند مدت خودم ، فرزندانم و جامعه ام کنم . من عزت و سر بلندی مملکتم را می­خواهم. به تو رأی می دهم برای این که دینم برایم از دنیایم مهمتر است . به تو رأی می­دهم چون نمی­خواهم فرزندانم از دین و دینداری فقط چادر سرکردن و نماز خواندن و چفیه انداختن و دعای امام زمان خواندن را بلد باشند بدون این که بدانند اینها اگر چه جزء دین هستند اما همه دین نیستند . چون می­خواهم دین را با تمام اخلاق­مداریش ، سیاست بدون دروغش و لطافتهای اجتماعیش و کرامتی که برای انسان قایل شده را بشناسند .

مهندس موسوی عزیز من :

رأی من به تو به خاطر همه­ی اینهاست . از تو توقع معجزه ندارم چون می دانم که نمی توانی . خیلی هم ایده­آل فکر نمی کنم تا بگویم تو می توانی به همه وعده هایت عمل کنی . همین که درصد قابل قبولی هم به آنچه می گویی عمل کنی راضی خواهم بود .

اما ، اگر تو هم مثل برخی دیگران فردا که رئیس جمهور شدی از این آرمانها فاصله گرفتی ؛ اگر تو هم علی رقم آنکه نشان می­دهی وام دار هوادارانت شدی ؛ اگر به جای آنکه یار رهبری باشی ، بار رهبری شدی ؛ اگر  آزادی را با بی بند و باری اخلاقی و فکری اشتباه گرفتی ؛ اگر عدالت را فراموش کردی ؛ اگر زندگی ساده­ات را از یاد بردی ؛ اگر در وعده­هایی که می­دهی دروغگو در آمدی ؛ اگر فردا زیر حرفهایت زدی و خودت یا سنخگوی دولتت همه حرفهای پیش گفته­ات را انکار کرد؛ اگر با مردم شفاف نبودی و آمارهای بی اصل و نسب دادی ؛ اگر خواستی عزّتم را با پول نقد بخری ؛ اگر خواستی بی تدبیریت در امور داخلی را پشت آرمانهای انقلاب و حمایت از فلسطین و لبنان مخفی کنی ، اگر خواستی اساسا فلسطین و لبنان و دیگر مظلومان جهان را به هیچ بگیری و دایم به فکر خودمان باشی؛ اگر به جای دوستی با رقبای امروزت یکی را مافیا دار و دیگری را مزدور اجنبی بخوانی و مردم را با این اوهام به جان هم بیاندازی و دایره دوستان انقلاب را محدود کنی ؛ اگر پرده دری را به جای افشا گری چماق کنی و به سر مخالفانت بکوبی و  اگر  افراطیون جبهه مشارکت و امثال آنها را که تو هم می دانی تعریفشان از اصلاح چیست جریان سازان دولتت قرار دادای و اگر ... اگر آنچه باید باشی نباشی

یقین بدان که رأیم را از تو پس خواهم گرفت و از جدی ترین منتقدانت خواهم شد .



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط موج دهم در دوشنبه 88/3/4 و ساعت 1:44 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خودم دیدم که آشوبگر چه کسی بود !
    تشکر رهبر معظم انقلاب از مردم
    فرمان هشت ماده ای امام راحل (قدس سره)
    آقای موسوی رأیم را پس خواهم گرفت .
    چرا چادر زهرا رهنورد از سرش لیز می خورد ؟
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا