جنبش بزرگ وبلاگی حامیان مهندس میرحسین موسوی جنبش بزرگ وبلاگی حامیان مهندس میرحسین موسوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت به درون انباشته از خوراک وارد نمی شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

نمی دونم سخنرانی بین دستور آقای فدایی رو در حمایت از آقای احمدی نژاد خوندین یا نه . من همین الان که دارم این نوشته رو می نویسم پرینت متن سخنرانی ایشونو گذاشتم جلو چشمم .

اول سخنرانی ایشون فکر کردم قراره یکی از برادران اصول گرا بر اساس اصول انصاف و تقوی حرف بزنه و وحدت همه احزاب بر محور نظام رو مطرح کنه و به همین خاطر کلّی خوشحال شدم . آخه با نام خدا شروع کرد و با فرمایشات امام . این که چپ و راست توی مملکت ما حرف مفته و این تقسیم بندی تقسیم بندی درست و واقعیی نیست بهترین بخش سخنرانی ایشون بود . پیش خودم گفتم بالاخره یکی پیدا شد که بگه این تفاوت اسمهای اصول گرا و اصلاح طلب فقط اسم هستند و همه افراد فرزند یک مملکت و یک ملّت هستند .

اما کمی که پیشرفتم دیدم خود آقای فدایی با ادبیاتی تهاجمی و حق به جانب فقط گروه خودشون و مخصوصا شخص آقای احمدی نژاد رو مصداق تمام و کمال خط امام و رهبری و نیروهای انقلاب معرفی کرد و بقیه را قدرت طلب ، ضد انقلاب ، خط انحراف ، بازیگران زیر دست ، خناسان وسوسه گر ...  خواند.

ایشان سه کانون (قدرت) و (ثروت ) و ( رسانه ) را ابزار مخالفین خودشان خواند و بعد هم با یک سری حرفهای کلّی به ظاهر مرام و مشی خودشون رو روشن کردن و مرز خودشان را با غیر خودشان (یعنی اصلاح طلبان) جدا کردند.

کلا نمی دونم این چه ویروسیه که یه جون مملکت ما و سیاسیونش افتاده که هر کدومشون به نوعی دچار خود شیفتگی هستند .  خودشون رو کاملترین و معتقد ترین می دونن و بقیه رو با هزار دلیل با ربط و بی ربط خائن ، پیاده نظام استکبار و ... معرفی می کنند .

آقای فدایی حساب بعضی افراطی های جبهه مشارکت و مجاهدین انقلاب رو که از مجموعه اصلاح طلب ها جدا کنیم کدام فرد شاخصی در گروه های اصلاح طلب معنی اصلاحات رو اون چیزایی دونستن که شما گفتین معنی اصلاحات نداره . کدومشون گفته که اصلاحات یعنی : خودباختگی در برابر فرهنگ غرب و سازش با دشمن ، تخریب ارکان نظام و شکستن ساختار نظام ، سازش با دشمنان امام و شهدا و شادی استکبار ، تزریق نا امنی و یأس و اختلاف افکنی در بین مردم ، دوری از راه امام حسین و شهدای کربلا و ضعف و زبونی و دریوزگی ؟

جداً از خدا نمی ترسید که اینطوری تهمت می زنید ؟ شما ها به کدوم اصول پایبند هستید ؟ من منکر این نیستم که در برخی جراید زمان آقای خاتمی شبهاتی نوشته و منتشر شد و حتی برخی در سخنرانی هاشون اعتراض به خدا رو قانونی اعلام کردن اما مگه شما که مدعی دینداری و دفاع از باورهای دینی هستید جز بستن دهان اونا و زندان انداختن و ... چه گلی به سر دین زدید ؟ کدوم شبهه اونا رو جواب علمی دادین ؟ کدوم اعتقاد علمی و باورمندی رو توی جوونای مملکت بارور کردین ؟ جز چاق کردن تعصبات و تند کردن آتش غضب برخی جوانها که اونا هم غالبا اهل تفکر نیستند چه کاری از دستتون بر اومد ؟

توی این 4 سال چه گلی به سر فرهنگ دینی این مملکت زدید . قسم حضرت عباس تون رو باور کنیم یا دمب خروستون رو ؟ من به عنوان یک شهروند 36 ساله که زمان جنگ برای انجام دستور امام و دفاع از نظام شناسنامه­اش رو دستکاری کرد تا بتونه به جبهه راه پیدا کنه ، به عنوان یکی از رزمنده های دفاع مقدس که فرهنگ روزهای جنگ رو فراوش نکرده ، به عنوان فردی از یک خانواده شهید ، به عنوان یک مسلمون که امام راحل براش یاد آور تمام آرمانهای خوب دین و انقلابه ، به عنوان کسی که خود را در بیعت با ولی فقیه زمانش مقام معظم رهبری می دونه ، به عنوان یک دانش آموخته ای که در رشته معارف اسلامی عمری رو گذورنده و ... هیچ اثری از اصولگرایی و اخلاق دینی توی شما و برخی از همفکراتون ندیدم .

اگر الان آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور نبود و اگر با این که قبولش ندارم احترامش رو لازم نمی دونستم و اگه تخریبش رو حرام نمی دونستم اونوقت به جای نقد شما ایشون و مسائل مربوط به رفتارها شخصی و تفکراتش رو نقد می کردم تا معلوم بشه که خاتمی با همه اشتباهاش اصول گرا تره یا احمدی نژاد ؟ اونقدی که دست زدن آقای خاتمی به شونه یک دختر خانوم اون هم از روی چادر ، رگ گردنتون رو برای اسلام ! بالا آورده ، دروغ های مکرر و تهمتهای فراوان و تکذیب کردن حرفای صریح و مستند که قبل از انتخابات و بعد اون از آقای احمدی نژاد زده بودن توسط خودشون ، غیرتی تون می کنه ؟ کدوم گناه بزرگتریه دروغ ، غیبت ، تهمت یا دست زدن به شونه یک خانمی از روی چادر توسط مردی که 50 سال بیشتر داره و بدون قصد لذت و حتی احتملا از روی خطا اون کار رو مرتکب شده ؟ مگر اهل بیت نفرمودند که غیبت از زنا هم بد تره ؟ ژس چرا نوبت این گناه برتر که می رسه آرام میشین و کاری که اصلا گناه بودن یا نبودنش معلوم نیست و شرعا جای حمل به صحت داره موجب برآشفته شدنتون می شه ؟

بس کنید آقا ! شما رو به هر چی می پرستید دیگه دین و نظام و اسلام و ولایت فقیه و ... مقدسات نظام رو نردبون بالارفتن خودتون از پله های قدرت  نکنید . فردای قیامت هم شما باید جواب بدید هم من ، هم احمدی نژاد و هم خاتمی و هم موسوی . فکر قیامتم باشیم بد نیست .



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط موج دهم در شنبه 88/2/5 و ساعت 4:35 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خودم دیدم که آشوبگر چه کسی بود !
    تشکر رهبر معظم انقلاب از مردم
    فرمان هشت ماده ای امام راحل (قدس سره)
    آقای موسوی رأیم را پس خواهم گرفت .
    چرا چادر زهرا رهنورد از سرش لیز می خورد ؟
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا