جنبش بزرگ وبلاگی حامیان مهندس میرحسین موسوی جنبش بزرگ وبلاگی حامیان مهندس میرحسین موسوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپارنده دانش نزد غیر اهل آن، مانند آویزنده گوهر و مروارید و طلا برگردن خوکان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

فیلم سخنرانی رئیس جمهور محترممون را در برنا نیوز از اول تا آخر دیدم .

می شه مثل خیلی ها احساساتی شد و هورا کشید و ماشالا ، ماشالا گفت .

می­شه مثل خیلی های دیگه نامرد بود و یکسره گفت که احمدی نژاد با این تیپ حرف زدنش حقّش بود این جوری باهاش برخورد بشه و ضایعش کنند .

اما می شه ماجرا رو جور دیگه هم نگاه کرد . همون جوری که امام نگاه می­کرد و همون جوری که مهندس موسوی نگاه کرد .

من موافقم که اسرائیل نماد تمام و کمال نژاد پرستیه و موافقم که نباید جلوی امثال اسرائیل سر خضوع و خشوع پائین بیاریم اما فکر نمی­کنم تنها روش برخورد با اسرائیل و به کرسی نشوندن حرف حق ملّت ایران همین روشی باشه که آقای دکتر احمدی نژاد پیش گرفته .

به عنوان یک شهروند از شهروندان ایران اسلامی از اهانتی که به ریاست جمهورم شده بی نهایت شاکی­ام چرا که تحقیر و توهین رئیس جمهور ، توهین و تحقیر مردم ایرانه . اگر چه آقای احمدی نژاد خیلی صبورانه و با متانت با این توهین برخورد کرد اما من نمی­تونم بپذیرم که به ملّتم ، نظامم و کشورم توهین بشه . کشور و ملّتی که عمر فرهنگ و هنرش از مجموع عمر اونایی که جلسه رو ترک کردن بیشتره .

اما از طرف دیگه آقای احمدی نژاد در موارد گوناگونی نشون داده که اساساً چیزی به نام دیپلماسی رو از بیخ بی خیاله . بابا وقتی من قراره یک حرف حقّی بزنم میشه با روش دیگه ای بزنم که نه ذلت بار باشه و نه اینطوری موجب تحقیر و توهین بشه . حساب ، حساب بشین و بفرما و بتمرگه دیگه . نمی گم به آمریکا و اسرائیل بفرما بگیم اما دیگه بتمرگ گفتنم دلیلی نداره .

خلاصه ، من از نگاه و تحلیل مهندس موسوی خیلی خوشم اومد . عاقلانه ، صبورانه ، عزت مدار و با رعایت قواعد بین المللی بازی . چیزی که در اندیشه امام متبلور بود .

حالا اگه خوشتون میاد متن کامل صحبتهای جناب میر حسین رو بخونین می تونین روی این لینک کلیک کنید . ( + )



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط موج دهم در سه شنبه 88/2/1 و ساعت 11:49 عصر | نظرات دیگران()

    اول از هر چیز دلم می خواد به خاطر سخنرانی توپی که آقای دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری در دوربان کردند ازشون تشکر کنم و بگم که حال کردم از این که حال خیلی ها رو گرفتین .

    بعدا می خوام بگم آخه دکتر جون ببین ! خودت یک کاری می کنی که با همه خوبیهات بازم برات حرف در بیاد دیگه !

     همین چند روز پیشا بود که درباره پرونده این بنده خدا سید حسین موسویان  که نه اطلاعات و نه قوه قضائیه این مادر مرده رو به جاسوسی متهم نکرده بودند و اگه حرفی هم بود اثبات نشد و از جاسوسی هم تبرئه شد، بعد از این همه وقت افاضه کردی که بله حکم واقعی این آدم در حد اعدام بود و این صحبتا . .  نه جون من ؟!‌ تو نگفتی ؟ نگفتی ؟!  گفتی دیگه !

    اما حالا تا این آبجی خانم آمریکایی ایرانی رو اطلاعات به اتهام جاسوسی دستگیر کرد و قوه قضائیه هم در دادگاه بدوی به همون اتهام محکومش کرده و براش زندان بریده یکباره میای واسه اون قاضی مرتضوی بی نوا نامه می نویسی که نگران وضع ایشونی و می خوای که درباره اش عدالت اجرا بشه ؟

    خوب محمود جون همین کارا رو می کنی که یک بامت دو تا هوا ور می داره دیگه ؟ آخه خوشگل ، متوجه شدی توی این نامه مهرورزانه ای که نوشتی یکی از سه قوه مملکت رو ناخوادآگاه به بی عدالتی محکوم کردی و در حقیقت خودمونو زیر سؤال بردی ؟ بعد هم حضرتعالی ریاست جمهور همه ما هستی ؟ قبول ؛ رو سر همه جا داری اما دیگه پدر بیامرز رئیس سازمان قضائی کشور که نیستی نامه می زنی اونم برای کی ؟ برای قاضی مرتضوی داداستان کل . اقلا برای آقای هاشمی شاهرودی میزدی که آبروت حفظ بشه و نگن تو کار یک قوه دیگه دخالت کردی .

    بد تر از اون این که اینجوری نشون می دی خیلی به تفکیک قوای قانون اساسی اعتقادی نداری و اگه ولت کنند یک نفری همه ی  سه تا قوه رو می خوای بچرخونی . انوقت اسمش هم دیکتاتوری نباشه ؟!

    خوب قربون اون کاپشن مشهورت ،‏گاف می دی بعد می خوای با یک ( اللهم عجل لولیک الفرج ) موضوع رو ماست مالی کنه بره ؟

    خدائی حاج محمود آدم خیلی خوبی هستی ، سالمی ، دزد نیستی ، در مقابل اسرائیل و آمریکا سفتی اما قبول کن مدیر خوبی نیستی . من دور قبل خودمو برات کشتم . دو تا کارتریج پرینترم تموم شد از بس برات طرح تبلیغاتی زدم و پرینت گرفتم اما حالا می فهمم فقط آدم خوب بودن برای ریاست جمهوری کافی نیست . اینه که این دوره بهت رأی نمی دم .



     نوشته شده توسط موج دهم در سه شنبه 88/2/1 و ساعت 5:40 صبح | نظرات دیگران()
    <      1   2      
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خودم دیدم که آشوبگر چه کسی بود !
    تشکر رهبر معظم انقلاب از مردم
    فرمان هشت ماده ای امام راحل (قدس سره)
    آقای موسوی رأیم را پس خواهم گرفت .
    چرا چادر زهرا رهنورد از سرش لیز می خورد ؟
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا