جنبش بزرگ وبلاگی حامیان مهندس میرحسین موسوی جنبش بزرگ وبلاگی حامیان مهندس میرحسین موسوی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گناهى که تو را زشت نماید نزد خدا بهتر است از کار نیکى که پسندت آید . [نهج البلاغه]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

نامه ای به مهندس موسوی

کاندیدای محبوب من ، جناب مهندس میر حسین موسوی سلام

از آن روزهایی که حرفش پیچید که آقای خاتمی می­گوید : یا من یا میر حسین  ، یکی از ما دو نفر می­آید . آرزو می­کردم که آن یک نفر تو باشی . چرا که اگر تو نمی­آمدی قطعا به آقای خاتمی رأی نمی­دادم . نه این که از ایشان بدم بیاید ، نه ! اما نمی­توانستم خودم را با همه افکار و اندیشه­های او هم جهت بدانم .

تو را میشناختم . از زمانی که نوجوانی بودم و تو را بارها و بارها با لباس خاکی در کنار خودم و همسنگرانم دیده بودم . می­دانستم که تو محبوب امام بودی . می­دانستم که روزی که از نخست وزیری رفتی به جز خانه ساده و پیکان قراضه ات چیزی نداشتی . می­دانستم که تو هنوز همانی که بودی . هنوز برای تو ارزشهای اسلام و انقلاب و دستورهای امام  و آرمان و خون شهیدان بیش از همه چیز ارزش دارد . می­دانستم که هنوز هم حاضر نیستی عزّت و غیرت و شرافت این انقلاب و مردم ایران و ایرانی را با هیچ چیزی معامله کنی . می­دانستم که امروز عاقل­تر از همان روزهایی که بودی ، وارد صحنه می­شوی . می­دانستم که حلقه­ی ادبی که امام با پاسخ به استعفایت در گوشت کرد هرگز از گوش به در نیاورده­ای و به آن ادب و تربیتی که مربی مشفقت در حق تو کرد افتخار می­کنی.می­دانستم که رهبر معظم انقلاب هوشمندانه تو را به عضویت برترین گروه مشاورانش برگزیده است و در مجمع تشخیص مصلحت قرارت داده است چرا که او هم به عقل، خیر خواهی و کاردانی و ایمان تو اعتماد دارد .

امروز که آمدی از صمیم دل خوشحالم .

اما بگذار به یک چیز دیگر اعتراف کنم . علی رقم همه خوبیهایت برایم بُت نیستی ، تو را تقدیس نمی­کنم و از خطا و اشتباه مبرا نمی­دانم . من تو را تقدیس نمی­کنم بلکه آرمانهایم را که برگرفته از اندیشه های ناب امام است تقدیس می­کنم . تو برایم موضوعیت نداری . به تو رأی نمی­دهم چون تو ، تو هستی . به تو رأی می­دهم و برایت تبلیغ می­کنم چون باور دارم که از دیگران بیشتر به آرمانهای من نزدیکی و برای تحقق آنها تلاش می­کنی . اصلا به تو برای آرمانهایم رأی می­دهم . برای ارزشهای پاک دوران دفاع مقدس ، برای تحقق اندیشه­های امام در تمامی ابعاد ، برای تحقق و دفاع از آزادی­های مصرّح در قانون اساسی که محصول اندیشه ده­ها مجتّهد مسلّم و صد­ها کارشناس دانشمند بود . قانونی که با رأی ملّت و تنفیذ مقام معظم ولایت فقیه بدل به قانونی مشروع و میثاق ملّی شد .

به تو رأی می­دهم برای این که عزِت ملّتم و نظامم را در گرو برنامه های کوتاه مدت و خلق الساعة و مدیریت هیئتی کشور نمی­بینم . به تو رأی می­دهم چون رهبرم در کردستان فرمود به کسی رأی بدهم که درد مملکت و درد ملت را بداند . به تو رأی می­دهم  چون معتقدم ما با این همه سرمایه­های خدا داده نباید 25% بار تورم را تحمل کنیم .

 من سهام نمی­خواهم ، یارانه نقدی نمی­خواهم ، وامهای کذایی نمی­خواهم ، من نمی خواهم نفت را سر سفره­ام ببینم ( اگر چه امروز هم ندیده­ام ) من دوچرخه نمی­خواهم ، دوچرخه سازی می­خواهم و دوچرخه­ساز  . من حاضرم کوتاه مدتم را فدای بلند مدت خودم ، فرزندانم و جامعه ام کنم . من عزت و سر بلندی مملکتم را می­خواهم. به تو رأی می دهم برای این که دینم برایم از دنیایم مهمتر است . به تو رأی می­دهم چون نمی­خواهم فرزندانم از دین و دینداری فقط چادر سرکردن و نماز خواندن و چفیه انداختن و دعای امام زمان خواندن را بلد باشند بدون این که بدانند اینها اگر چه جزء دین هستند اما همه دین نیستند . چون می­خواهم دین را با تمام اخلاق­مداریش ، سیاست بدون دروغش و لطافتهای اجتماعیش و کرامتی که برای انسان قایل شده را بشناسند .

مهندس موسوی عزیز من :

رأی من به تو به خاطر همه­ی اینهاست . از تو توقع معجزه ندارم چون می دانم که نمی توانی . خیلی هم ایده­آل فکر نمی کنم تا بگویم تو می توانی به همه وعده هایت عمل کنی . همین که درصد قابل قبولی هم به آنچه می گویی عمل کنی راضی خواهم بود .

اما ، اگر تو هم مثل برخی دیگران فردا که رئیس جمهور شدی از این آرمانها فاصله گرفتی ؛ اگر تو هم علی رقم آنکه نشان می­دهی وام دار هوادارانت شدی ؛ اگر به جای آنکه یار رهبری باشی ، بار رهبری شدی ؛ اگر  آزادی را با بی بند و باری اخلاقی و فکری اشتباه گرفتی ؛ اگر عدالت را فراموش کردی ؛ اگر زندگی ساده­ات را از یاد بردی ؛ اگر در وعده­هایی که می­دهی دروغگو در آمدی ؛ اگر فردا زیر حرفهایت زدی و خودت یا سنخگوی دولتت همه حرفهای پیش گفته­ات را انکار کرد؛ اگر با مردم شفاف نبودی و آمارهای بی اصل و نسب دادی ؛ اگر خواستی عزّتم را با پول نقد بخری ؛ اگر خواستی بی تدبیریت در امور داخلی را پشت آرمانهای انقلاب و حمایت از فلسطین و لبنان مخفی کنی ، اگر خواستی اساسا فلسطین و لبنان و دیگر مظلومان جهان را به هیچ بگیری و دایم به فکر خودمان باشی؛ اگر به جای دوستی با رقبای امروزت یکی را مافیا دار و دیگری را مزدور اجنبی بخوانی و مردم را با این اوهام به جان هم بیاندازی و دایره دوستان انقلاب را محدود کنی ؛ اگر پرده دری را به جای افشا گری چماق کنی و به سر مخالفانت بکوبی و  اگر  افراطیون جبهه مشارکت و امثال آنها را که تو هم می دانی تعریفشان از اصلاح چیست جریان سازان دولتت قرار دادای و اگر ... اگر آنچه باید باشی نباشی

یقین بدان که رأیم را از تو پس خواهم گرفت و از جدی ترین منتقدانت خواهم شد .



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط موج دهم در دوشنبه 88/3/4 و ساعت 1:44 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    خودم دیدم که آشوبگر چه کسی بود !
    تشکر رهبر معظم انقلاب از مردم
    فرمان هشت ماده ای امام راحل (قدس سره)
    آقای موسوی رأیم را پس خواهم گرفت .
    چرا چادر زهرا رهنورد از سرش لیز می خورد ؟
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا